Najpredávanejšia vodka na svete
Značka vlastnená skupinou Diageo je na kilometre vzdialená od svojich konkurentov – raz darmo mať na konte predaných 23 miliónov fliaš ročne sa nepodarí len tak hocikomu. Stojí za tým vodka Smirnoff.
Ako sa k svoju úspechu dopracovala
V roku 1860 bola v Moskve založená pálenica na vodku Pjotrom Arseňjevičom Smirnovom. Jeho vodka bola kvalitná a vychytená o čom svedčí fakt, že už v roku 1886 mal podchytený z dvoch tretín trh v Moskve. Vodku Smirnov si obľúbil aj cár a v tom čase bola jedinou, ktorá sa dodávala do Zimného paláca. Po smrti zakladateľa sa o rodinný podnik začal starať jeho tretí syn – Vladimír Petrovič Smirnov. Na ilustráciu uvedieme, že v tom čase bolo produkovaných okolo 4 milión fliaš ročne.
Bol V. I. Lenin strojcom úspechu tejto vodky?
Po prevrate v cárskom Rusku, v roku 1917, Veľkej októbrovej revolúcii, bola pálenica znárodnená. Rodine Smirnovcov sa podarilo utiecť z vlasti a syn Vladimír znovu založil podnik v roku 1920 v Istanbule. V roku 1924 sa podnik presídlil do Lvova, vtedy poľského mesta a vodke dal viac frankofónne pomenovanie Smirnoff – a toto pomenovanie sa zachovalo až po dnes. Predaj sa opäť zdvihol a úspech sa dostavil.
Popularita koktejlov v Amerike vodke priala
V roku 1925 bola založená pobočka v Paríži. John G. Martin kúpil značku za 50 000 tisíc dolárov a priniesol ju v roku 1930 na americký trh. V USA začala búriť mýty, ktoré tu boli o nej zakorenené a robila všetko preto, aby sa zbavila pomenovania white whisky. Neskutočne sa stala obľúbenou pri príprave miešaných nápojov.
8 hodín filtrácie pre priezračnosť pitia
Vodka Smirnoff Red zachováva tradičný postup výroby. Je tri krát destilovaná a 10 krát filtrovaná. Na jej výrobu sa používa iba obilie tej najvyššej kvality. Nepoužívajú sa žiadne iné prísady. Každá kvapka vodky Smirnoff Red je filtrovaná až 8 hodín cez drevené uhlie z lesov zo severu Európy.
Vo výrobnom programe Smirnoff sa nachádzajú aj rôzne druhy vodky a aj ochutené ovocné vodky, či sladené nápoje s malým obsahom alkoholu.
Výrobky sú distribuované do 130 krajín sveta a každoročne sa umiestňuje v rebríčkoch predajnosti na prvých miestach.
Galéria k článku
K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.
Komentáre k článku
Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.